FARMASİ KOZMETİK

https://www.farmasi.com.tr/default?RefGuid=9c1862e3-0a90-4fc0-bb4b-7da043021de6

 FARMASİ KOZMETİK

1950 yılında Doktor Cevdet Tuna tarafından kurulan Farmasi, Tan sağlık hizmetleri adı altında, ilaç, ham madde, üretim ve ithalat amacı ile kurulmuştur. 1995 yılında kozmetik alanında duyulan ihtiyaç ve talepler doğrultusunda Alize kozmetik ismi ile ikinci şirketini kurdu. Sağlık sektöründe edindiği tecrübeler ile kişisel bakım ürünleri, parfüm imalatı ve bebek ürünleri sektöründe hızlı bir başarı yakaladı. Kısa bir süre içinde kariyerlerinde yükselen farmasi, çalışma alanlarını 1995 yılında daha da ileriye taşıdı. 2003 yılında alınan karar ile Tan sağlık hizmetleri ve Alize kozmetik isimli şirketler birleşti. Bu birleşme sonrasında edinilen başarılar sayesinde dünya da her 200 kişiden biri Farmasi ürünlerini kullanmaya başladı.

Aynı zamanda 132 ülkeye ihracat yapan Farmasi firması, kozmetik sektöründe lider bir firma konumuna geldi. Şuanda 350 milyon müşteri sayısına ulaşan firma, üretim potansiyelini de arttırdı. Farmasi bünyesinde 5 farklı kozmetik üretim fabrikası bulunmaktadır. Farmasi kozmetik şirketinin ilk kurduğu 40.000 metrekarelik tesis ise, Ömerli’de yer almaktadır. Günlük bin tona yakın kozmetik malzemesi üretmekte olan bu tesis de, günümüz teknolojisi ile üretilmiş ekipmanlar kullanılmaktadır. Farmasi firmasını rakiplerinden ayıran en önemli özelliği ise, kişisel bakım, ıslak mendil, makyaj malzemesi ve plastik ambalaj üretimin yapabilen 5 ayrı üretim merkezinin aynı tesis içerisinde bulunmasıdır. Yani bütünleşmiş bir çalışma sistemine sahiptir. Farmasi, 2000 çeşit kozmetik ürünü üretmekte ve satışa sunmaktadır.

Üretilen tüm ürünlerin dünyanın 132 ülkesinde kullanılması ürünlerin kalitesini de kanıtlamaktadır. Ayrıca, dünya trendlerini yakından takip ederek üretimini, ihtiyaçlara ve müşteri beklentilerine cevap verecek bir şekilde yapmaktadır. 2000 den fazla ürün çeşidi ile kozmetik sektörüne yön veren farmasi, bölgesel ihtiyaçları belirleyerek, taleplerin doğru bir şekilde karşılanmasını sağlamaktadır. Özellikle ülkelere özel trendler üzerinde araştırmalar yapmakta ve üretim şekillerini araştırma sonuçlarına göre belirlemektedir. Farmasi firması, cilt bakım kremlerinden el ayak bakımına, ıslak mendilden diş macununa kadar birçok ürün çeşidinin de üretimini yapmaktadır.
,,,

KALİTE POLİTİKASI

Günlük bir ton üretim kapasitesine sahip olan farmasi, 64 yıllık tecrübesi sayesinde beklentileri en güzel şekilde karşılamıştır. Firmanın Türkiye’ de ve dünyada satış stratejisi ise, doğrudan pazarlamadır. Her zaman dünyada iyi ve kaliteli ürünleri ekonomik fiyatlar ile müşterisine ulaştırmaktadır. Farmasi kozmetik, yine bu felsefe ile Dünya üzerinde, Türkiye, Amerika ve Ukrayna başta olmak üzere 8 farklı ülkede uyguladığı satış stratejisi ‘ doğrudan pazarlamadır. Genel çalışma prensibi, ürünleri kullan, tavsiye et ve sat mantığı olan firmanın, 1 milyon satış danışmanı yani girişimcisi bulunmaktadır.

Kalite politikası ise, faaliyet gösterdiği kozmetik sektörünün lider firması olma hedefi olan Farmasi, müşterilerinin istediği özelliklere sahip ürünlerin kısa bir süre içerisinde üretmesidir. Aynı zamanda üretim sırasında oluşabilecek hata ve file oranlarını en düşük seviyede tutmaya da özen göstermektedir. Farmasi kozmetik firmasının hedefleri arasında, pazarlama sırasında değişen koşul ve ihtiyaçlara cevap verecek şekilde üretim yapmak, zaman içerisinde üretim sayısını ve hızını arttırmak, eğitime ve önerilere önem vermek birde firma içerisinde çalışma koşullarını iyileştirmek için yapılan yenilikler de bulunmaktadır. Kalite yönetim şartlarına uygun bir şekilde üretim yapmakta olan Farmasi ailesinin olmazsa olmazlarındandır.
,,,,,,

HEDEFLENEN MİSYON VE VİZYONLAR

Farmasi iş hacmini ihracat odaklı yönetmektedir. Her geçen gün ürün çeşitlerine bir yenisi eklenmesi ve farklılıkların ortaya çıkması sonucunda bu hacim olumlu yönde değerlendirilmektedir. Bu sebeple Farmasi doğrudan satış sistemi ile çalışmaya karar vermiştir. Üretilen ürün modelleri sadece bayanların kullanabildiği düşüncesini aksine, erkek bakım ve bebek bakım için kullanılan malzemeleri de üreten Farmasi, vizyon olarak daha çok kitleye ulaşmayı hedeflemiştir.

Ürünler üzerinde titiz çalışmalar yapılarak, hem üretim kalitesini arttırmayı hem de kişinin zevkine hitap edecek yenilikleri eklemeyi hedefleyen Farmasi, AR-GE konusunda da başarıyı yakalamıştır. Araştırma ve geliştirmesinin çalışma prensibi, kalite ve insan sağlığını koruma odaklıdır. AR-GE’ de çalışan tüm personeller gerekli eğitimi almış ve modern teknolojiye hakim olan kişilerden oluşmaktadır. Bilimsel çalışmaları en iyi şekilde yöneten bu ekip, 2000 den fazla ürün üzerinde gereken tüm çalışmaları titizlikle yürütmektedir. Ayrıca insana ve kaliteye önem verilen bir çalışma stiline sahiptir.
,,,,

FARMASİ DETAYLI KAZANÇ - PDF-
https://cdn.farmasiint.com/PDF/kazancdunyasi.pdf

TÜRKİYE KAYIT LİNKİMİZ
https://www.farmasi.com.tr/default?RefGuid=9c1862e3-0a90-4fc0-bb4b-7da043021de6

ALMANYA KAYIT LİNKİMİZ
https://www.farmasi.de/default?RefGuid=9c1862e3-0a90-4fc0-bb4b-7da043021de6

WhatsApp Linkimiz
https://chat.whatsapp.com/JEhj9ayDvV3158vqS2CUsm

Yorumlar

Popüler Yayınlar